Τελευταία ενημέρωση: 03/10/2024
1. Πολιτική Επιστροφών
Στην TicketLine, προσπαθούμε να προσφέρουμε μια απρόσκοπτη και διαφανή εμπειρία κατά την αγορά εισιτηρίων για τα αγαπημένα σας γεγονότα. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την πολιτική επιστροφών πριν ολοκληρώσετε την αγορά σας.
1.1 Δικαιώματα Επιστροφής Χρημάτων
Επιστροφές είναι διαθέσιμες στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Ακύρωση Εκδήλωσης: Εάν η εκδήλωση ακυρωθεί από τον διοργανωτή, θα δοθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων των τελών υπηρεσιών.
- Αναβολή/Μεταφορά Εκδήλωσης: Εάν μια εκδήλωση αναβληθεί ή μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία, μπορεί να δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή να επιλέξετε να παρευρεθείτε στην εκδήλωση στην αναβληθείσα ημερομηνία. Θα ειδοποιηθείτε μέσω email με τις διαθέσιμες επιλογές.
- Τεχνικά Προβλήματα: Εάν προκύψουν τεχνικά προβλήματα στην πλατφόρμα μας που προκαλέσουν διπλή αγορά εισιτηρίων ή αποτυχία να λάβετε το εισιτήριό σας, θα δοθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων μετά από επαλήθευση.
1.2 Περιπτώσεις Μη Επιστροφής Χρημάτων
Δεν είναι διαθέσιμες επιστροφές στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Αλλαγή Γνώμης: Μόλις αγοραστεί ένα εισιτήριο, δεν μπορεί να επιστραφεί λόγω αλλαγής σχεδίων.
- Απώλεια ή Κλοπή Εισιτηρίων: Δεν είμαστε υπεύθυνοι για απώλεια, κλοπή ή καταστροφή εισιτηρίων.
- Μερική Παρουσία: Δεν θα εκδοθεί επιστροφή για τους παρευρισκόμενους που φύγουν νωρίς από την εκδήλωση ή δεν παρακολουθήσουν όλες τις προγραμματισμένες συνεδρίες.
- Μη Παρουσία: Δεν θα δοθεί επιστροφή για εκδηλώσεις που δεν παρακολουθήσατε.
1.3 Πώς να Ζητήσετε Επιστροφή Χρημάτων
Για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας στο reservation@ticketline.com.cy εντός 5 ημερών από την ειδοποίηση ακύρωσης ή αναβολής της εκδήλωσης. Βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνετε:
- Το όνομά σας
- Στοιχεία εκδήλωσης (όνομα, ημερομηνία)
- Αριθμός παραγγελίας
- Αιτία αιτήματος επιστροφής
Τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων συνήθως επεξεργάζονται εντός 10 εργάσιμων ημερών.
2. Μεταπώλησης Εισιτηρίων
2.2 Μεταπώληση Εισιτηρίων
Δεν υποστηρίζουμε τη μεταπώληση εισιτηρίων μέσω ιστοσελίδων τρίτων. Οποιαδήποτε εισιτήρια αγοραστούν μέσω ανεπίσημων καναλιών μπορεί να είναι άκυρα κατά την είσοδο στην εκδήλωση. Αγοράστε πάντα εισιτήρια από αξιόπιστες πηγές.
3. Πολιτική Εισόδου στην Εκδήλωση
3.1 Ηλεκτρονικά Εισιτήρια
- Μετά την αγορά, τα ηλεκτρονικά εισιτήρια θα σταλούν στο email σας.
- Θα σας ζητηθεί να παρουσιάσετε το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο, είτε εκτυπωμένο είτε μέσω κινητού τηλεφώνου, κατά την είσοδο στον χώρο της εκδήλωσης.
3.2 Επαλήθευση Ταυτότητας
Για να διασφαλιστεί η ασφαλής είσοδος, οι διοργανωτές μπορεί να ζητήσουν έγκυρη ταυτότητα με φωτογραφία κατά την είσοδο. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα στο εισιτήριό σας αντιστοιχεί με την ταυτότητά σας. Εάν έχετε μεταβιβάσει το εισιτήριο, ο νέος κάτοχος πρέπει να προσκομίσει αποδεικτικό της μεταβίβασης.
4. Όροι Χρήσης
Με την αγορά εισιτηρίων μέσω της TicketLine, συμφωνείτε με τους ακόλουθους όρους:
- Τέλη Εισιτηρίων: Όλες οι τιμές των εισιτηρίων περιλαμβάνουν τους σχετικούς φόρους και τέλη εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.
- Περιορισμοί Ηλικίας: Ορισμένες εκδηλώσεις μπορεί να έχουν περιορισμούς ηλικίας. Ελέγξτε τις λεπτομέρειες της εκδήλωσης πριν την αγορά. Δεν θα εκδοθεί επιστροφή εάν δεν σας επιτραπεί η είσοδος λόγω περιορισμών ηλικίας.
- Δικαίωμα Άρνησης Εισόδου: Ο διοργανωτής της εκδήλωσης διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την είσοδο ή να απομακρύνει παρευρισκόμενους που προκαλούν αναταραχές, είναι υπό την επήρεια αλκοόλ ή παραβιάζουν τους κανονισμούς της εκδήλωσης.
5. Αλλαγές σε Αυτήν την Πολιτική
Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε ή να ενημερώσουμε αυτήν την Πολιτική Επιστροφών και Όρους Χρήσης οποιαδήποτε στιγμή. Οποιεσδήποτε αλλαγές θα αναρτηθούν εδώ, και η ημερομηνία “Τελευταία Ενημέρωση” θα αναθεωρηθεί αναλόγως. Σας συνιστούμε να ελέγχετε αυτή τη σελίδα περιοδικά.